• Lorgar /
  • Гарантійні умови та гарантійні талони

Гарантійні умови та гарантійні талони

LORGAR дякує вам за вибір нашої продукції. Ми впевнені, що придбане вами обладнання прослужить вам довгі роки за умови дотримання правил експлуатації та зберігання.

Гарантійний талон

Завантажити та заповнити гарантійний талон можна тут:
Гарантійний талон

1. Загальні умови гарантії;

LORGAR надає 24-місячну обмежену гарантію на свою продукцію, якщо інше не передбачено місцевим законодавством.

Гарантійний термін - календарний період, протягом якого Виробник зобов'язується забезпечити кінцевому споживачеві гарантійний ремонт пристрою. Гарантійний термін починається з дати придбання товару кінцевим споживачем, зазначеної в документі, що підтверджує покупку.

Документи, що підтверджують покупку:

- Оригінал гарантійного талона, правильно заповнений в паперовій або електронній формі у чітко визначеній формі;
- Серійний номер;
- Дата продажу;
- Поля, зі штампом торгової марки, що містить її назву.
- Касовий чек або інший розрахунковий документ, затверджений законодавством.

2. Відмова від відповідальності

Гарантія виробника не поширюється на:

- механічні пошкодження, забруднення або поломки, що виникли не з вини виробника;
- несправності в результаті неправильного використання або неправильної експлуатації;
- збитки, що виникли внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
- дефекти девайсу, що виникли внаслідок впливу атмосферних явищ або інших зовнішніх впливів, порушення правил монтажу та/або зберігання;
- пошкодження, викликані потраплянням всередину девайсу сторонніх предметів, рідин, комах, тварин;
- пошкодження, викликані побутовими факторами: підвищена вологість, запиленість, агресивне середовище та ін.;
- природний знос девайсу;
- деталі девайсів, які з часом зношуються, а також деталі, які легко б'ються: скло, пластик, лампи тощо;
- якщо серійний номер або заводська пломба пошкоджені або відсутні;
- якщо умови, зазначені в гарантійному талоні, будь-яким чином змінюються без попередньої письмової згоди виробника;
- дефекти девайсів, спричинені нестабільністю електричної мережі, норми експлуатації яких не відповідають встановленим стандартам;
- дефекти девайсів, викликані значним негативним впливом навколишнього середовища (блискавка, пожежа, повінь тощо), що не залежить від виробника, а також недбалим поводженням з гаджетом;
- вимоги до модифікації конструкції девайсу з метою адаптації його до місцевих умов, які відрізняються від умов країни, для якої пристрій розроблено, виготовлено та/або сертифіковано;
- претензії щодо функціональних характеристик пристрою, якщо поточні характеристики відповідають заявленим заводом-виробником;
- витратні матеріали, якщо несправність викликана дефектом матеріалів або якості виготовлення;
- косметичні пошкодження, включаючи, але не обмежуючись, подряпини, вм'ятини, зламаний/розірваний пластик, папір, картон або інші частини матеріалів, які легко пошкоджуються;
- пошкодження, викликані використанням з продукцією інших виробників;
- пошкодження в результаті технічного обслуговування (включаючи оновлення та розширення), виконаного особами, не представниками LORGAR або авторизованими сервісними центрами LORGAR;
- продукти, функціональність або характеристики яких були змінені без письмової згоди LORGAR.

Ігрові крісла LORGAR: Наступні дії та пошкодження виключаються з гарантії:

- Матеріали (наприклад, тканина, шкіра або інші матеріали, які використовуються при виготовленні Продуктів і схильні до зносу, за винятком випадків, коли причиною дефектів є дефекти матеріалу або якості виробництва;
- Косметичні пошкодження, у тому числі подряпини, вм’ятини, зламаний/розірваний пластик, тканина, шкіра, папір, картон або інші частини з легко пошкоджуваних матеріалів;
- пошкодження, викликані неправильним поводженням, неправильним використанням, контактом з рідинами, вогнем або іншими зовнішніми впливами, а також контактом з комахами або тваринами;
- збитки, спричинені використанням крісла LORGAR всупереч положенням посібників, специфікацій чи інших опублікованих рекомендацій LORGAR;
- пошкодження в результаті технічного обслуговування (включаючи оновлення та розширення), яке виконується особами, відмінними від представників LORGAR або авторизованих сервісних центрів LORGAR;
- продукти, функціональність чи характеристики яких були змінені без письмової згоди LORGAR;
- дефекти, викликані природним зносом виробу;
- дефекти або пошкодження, що виникли при використанні крісел LORGAR в комерційних цілях;
- пошкодження виникли внаслідок неналежного транспортування або переміщення крісла з вини клієнта;
- пошкодження виникли внаслідок використання крісла